Quantum medál már 150 országban ! ------ Fusion Excel termékeket 50 országban forgalmazzák kizárólagos joggal ! --- 10 millió Quantum termék eladása 160 országban. --- 1 millió quantum medál értékesítve 24 hónap alatt, 9 hónap alatt eladva a 2. millió quantum medál

Boszniai utazás

FusionExcel tagok 15 fős csoportja spirituális körutazáson vett részt Bosznia és Hercegovinában 2011. április 28. – május 1. között. A csoportunk busszal indult Kaposvárról, Magyarország délnyugati részéről és több határt átlépve végül sok órányi buszozás után elérte szálláshelyünket, Kulin Dvort Semizovac városában, Szarajevótól - a fővárostól 12 km-re. Már az első nap csatlakozott hozzánk Sanel Silajdzic, helyi idegenvezető, és történész aki a fő célpontunknál, a boszniai piramisoknál végez régészeti munkát, így első kézből hallhattuk a történetet. Érkezésünk után egy körutat írtunk le Szarajevóban és megtekintettük a híres vallások templomait, szent helyeit. Betekinthettünk az éjszakai életbe és a helyi szokásokat is megismerhettük.

Másnap utunk rögtön Visokóba vezetett, ahol a Nap, Hold, Sárkány, Szerelem és Földanya piramisok találhatók. Először a földalatti alagútrendszerbe, a Ravne-ba hatoltunk be, ami összeköti a piramisokat és átjárót biztosít. A járatokban több helyen rovásírásos kövek vannak elhelyezve valamint hatalmas homokkőtáblák.
Az alagút után a Nap piramist (élhossza 365 m, dőlésszöge 51,5°) vettük célba, ami nagyobb, mint az egyiptomi Kheopsz Piramis. Több helyen feltárt részeket tekinthettünk meg a piramis magasságának felénél. Az óriási betontömbök, melyek körülbelül 35.000 évesek!! sokkal tartósabbak, mint a ma használt vasbeton, hiszen még ma is eredeti valójukban őrzik a piramis titkait. Mint kiderült, egyfajta polimerbetonhoz hasonló betont!! használtak fel az építésüknél.